1968 жылы 21 мамырда Батыс Қазақстан облысы, Фурманов ауданы, Фурманово ауылында дүниеге келді. Анасы Қалжанова Қалау Қалжанқызы Фурманов атындағы орта мектепте математика пəнінің мұғалімі болып жұмыс істеген. Əкесі Сұлтанов Тельман Ибатұлы Мемлекеттік банкте есепші болып жұмыс істеген. Отбасы 5 бала тəрбиелеп өсірсе, оның үшеуі білім саласында қызмет атқарады.
1975-1985 жылдары Фурманов орта мектебінде оқыды. Бала кезінен мұғалім болуды армандады. Анасы 30 жыл математика пəнінің мұғалімі қызметін атқарған. Солайша мектепті бітіргеннен кейін анасының жолымен А.С. Пушкин атындағы Орал педагогикалық институтына физика-математика факультетіне оқуға түсіп, оны 1990 жылы, математика жəне информатика мамандығы бойынша жоғары педагогикалық білім алды. «Жер бетіндегі түрлі кəсіптердің ішінде бұл мамандық ең қызықтысы жəне тартымдысы» – дейді.
«Менің барлық жарқын естеліктерім əкеммен байланысты. Ол бізге, яғни төрт қыздарына жəне анамызға 8 наурызда əрқашан сыйлықтар беретін (монеталар, кітаптар, ойыншықтар). Мен үйдің ең үлкені болдым жəне əкем мені əрқашан өзімен бірге алып жүретін. Жазда əкем екеуміз үш дөңгелекті мотоциклімен қарбызға, қауынға, алма бағына баратынбыз. Сол сəттер кереметтер еді» – деп бізбен бөлісті.
1990 жылдың қыркүйегінен бастап туған жері Фурманов орта мектебінде математик жəне информатика пəнінің мұғалімі болып жұмыс істеді. 1997 жылдың қыркүйегінен бастап Ақпəтер ауылына көшкеннен кейiн Краснопартизан орта мектебiнде математика жəне информатика пəнiнiң мүғалiмi болып жұмыс iстедi. 2004 жылы қыркүйек айынан бастап С.Сейфулин атындағы мектеп-интернатында математик пəнінің мұғалімі болып табылады.
2015 жылы облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектеп- интернатына жұмысқа орналасты. 2015-2016 жылдары М.Өтемісов атындағы БҚМУ дефектология пəнінің оқытушысы мамандығы бойынша оқыды.
Ұстаздың ойынша «мұғалім мамандығы – ең асыл, ең құрметті жəне ең қиын. Бұл оның оқушысының қалай өсетініне, қандай білім сіңіретініне, қандай жеке қасиеттерге ие болатыны мұғалімге байланысты. Мұғалім тек білім беріп қана қоймай, əр адамның жан дүниесінде із қалдырады. Өйткені, бұл адамның қалыптасуына көмектесетін адам. Ең басты қасиет – жауапкершілік. Балалардың басты тəлімгері жəне үлгісі – мұғалім, сол себепті мұғалімде жоғары деңгейлі жауапкершіліктің болуы маңызды. Екінші маңызды қасиет – мейірімділік. Мектеп оқушылары өз жасына байланыст көзқарастары əртүрлі, көп нəрсені нəзік сезінеді. Мұғалім балаларға мейірімді болған кезде ғана жағымды қарым-қатынас жасауға болады. Үшінші қасиет, мұғалім балаларды жақсы көруі керек. Мұғалімнің қызметі балалармен тікелей байланысты: оларды оқыту, тəрбиелеу жəне дамыту. Егер мұғалім оқушыларды жақсы көрсе, қарым-қатынасы сүйіспеншілікке тола болады» – деп өз ойымен бөлісті.
«Ұстаз бастауыш сыныптарға бірінші кезекте сауаттылыққа үйрету керек жəне өз қабілеттеріне деген сенімін қалыптастыру керек» – дейді. Бұл жастағы балалар «Ұстаз бастауыш сыныптарға бірінші кезекте сауаттылықты үйрету керек жəне өз қабілеттеріне деген сенімін қалыптастыруы тиіс» – дейді. Бұл жастағы балалар сəттілік жағдайларда үйренеді, сондықтан кез-келген адам, тіпті ең кішкентай болса да, мұғалім оқушының жетістігін байқап, мақтап отыруы қажет. Бұл баланы жеңілдетіп қана қоймай, баланың барлық əрекеттеріне оптимизм, тапсырманы орындауға сенімділік береді.
Еліміздегі балалар жағдайын жақсарту керек деп ойлайды. Балалар үшін əртүрлі үйірмелердің көп болуы маңызды. Сондай-ақ балаларға керекті заттардың бəрі өте қымбат, осы жағдайға да көңіл бөлу қажет.
Жас кезінде Маргарет Митчеллдің «Унесенные ветром» жəне басқа да кітаптарды оқыды. Бірақ «Унесенные ветром» кітабы əйелдердің сезімдеріне, армандарына, тəжірибелеріне енеді. Сондай-ақ, «Қан мен тер» кітабы ұнайды. Онда патшалық езгісінен жəне байлардың озбырлығынан шаршаған қарапайым қазақ өмірі, яғни бай қазақтар бəрін тек өз игілігі үшін жасап, кедейлердің өміріне бəрібір қарайтыны бейнеленген. Бұл қазіргі бай жəне кедейдің өмірінен айырмашылығы жоқ уақыттар. Тағы ұнататын кітаптың бірі Лев Толстой «Анна Каренина» романы, бұл кітапта əркім өзінін бір бөлігін мен сияқты таба деген ойда. Кейіпкерлердің жеке ізденістері, əлеуметтік мəселелер жəне онда көтерілген философиялық мəселелер əрқашан сұранысқа ие. Махаббат – бұл адамның барлық эмоцияларының жəне сезімдерінің шыңы. Əрбір сезім, тіпті өте күшті сүйіспеншілік немесе ғашық болу да махаббатта айналады. Махаббат – бұл адамды түзетуге емес, оның барлық кемшіліктерімен бірге қабылдауға дайын болу. Бұл ең қиын жəне даулы өмірлік жағдайларда да сенім, құрмет жəне қолдау.
Мұғалімнің жетістіктерімен бөлісетін болсақ: 2017 жылы «Инфоурок» мұғалімдеріне арналған жоба жұмысына белсенді қатысқаны үшін алғыс хат; 2017 жылы «Инфоурок» мұғалімдеріне арналған жоба жұмысына белсенді қатысқаны үшін алғыс хат; 2017 жылы математика ұсынысы бойынша мұғалімдерге арналған «Даму» халықаралық жобасының жұмысына белсенді қатысқаны үшін алғыс хат; 2017 жылы математикадан халықаралық олимпиадаға қатысуға оқушыларды даярлау туралы куəлік; 2017 жылы мұғалімдерге арналған математикадан республикалық қашықтықтан олимпиадаға қатысқаны үшін сертификат; 2017 жылы «Кəсіби құзыреттілік: математика мұғалімі» республикалық конкурсының жеңімпазы I дəрежелі диплом жəне сертификат; 2017 жылы «Сабаққа үздік презентация» республикалық байқауының жеңімпазы I дəрежелі диплом жəне сертификат; 2017 жылы мүмкіндігі шектеулі оқушылардың VI Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясына қатысуға білім алушыларды даярлағаны үшін грамота (Самара қ.); 2017 жылы Бүкілресейлік «Пифагор ұрпақтары» пооматематика ойындары байқауын өткізуге көмектескені жəне қашықтықтан жарыстарды дамытуға қосқан үлесі үшін алғыс хат.
Бүкілресейлік «Пифагор ұрпақтары» математика ойыны байқауына тамаша дайындағаны жəне қашықтықтан жарыстардың дамуына қосқан үлесі үшін алғыс хат; 2018 жылы «Біз бірге көп нəрсе жасаймыз» əлеуметтік жобасы аясында «Мектеп жобасынан білім шыңына дейін» мүмкіндігі шектеулі оқушылардың VIII Халықаралық ғылыми – практикалық конференциясына қатысуға білім алушыларды дайындау бойынша шығармашылық жұмысы үшін грамота (Самара қ.); 2018 жылы «USTAZ tilegi» сайтының құрмет грамотасы жəне алғыс хат; 2018 жылы «Өрлеу» «Математиканы жаңа оқыту: жаңа ресурстар, мүмкіндіктер, əдістер мен тəсілдер» тақырыбында облыстық интернет-шығарылымға қатысу сертификаты; 2018 жылы «Мұғалім-көшбасшы» «Педагогикалық Оскар» байқауында мақтау; 2018 жылы «USTAZ tilegi» сайтының құрмет грамотасы жəне алғыс хат; 2019 жылы білім алушыларды конференцияларда сөз сөйлеуге дайындау бойынша шығармашылық жұмысы үшін алғыс хат (Самара қ.); 2019 жылы оқушыларды математика бойынша жобалау-зерттеу жұмыстарының конкурсына дайындағаны үшін алғыс хат; 2022 жылы «Пи-2022» математика бойынша республикалық конкурс, I орын; 2017 жылы «Аралас сандар» математика пəнінен «Ағарту» республикалық ғылыми-əдістемелік журналы үшін сертификат; 2017 жылы сайт infourok.ru «Математика, физика жəне информатика апталығы» əдістемелік əзірлеме үшін куəлік; 2018 жылы «Білімі бұзылған балаларға математиканы оқыту кезінде интерактивті тақталарды пайдалану» баяндамасы облыстық ғылыми-практикалық конференция материалдарының жинағында; «Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жүйесіндегі смарт технологиялар» тақырыбында «Өрлеу» БАҰО АҚ II бөлімі; 2018 жылы «USTAZ tilegi» республикалық сайтында «Қарапайым бөлшектер. Қарапайым бөлшектерді оқу жəне жазу» үшін сертификат; 2018 жылы «Математикалық грамота бойынша практикум» тақырыбындағы брошюра (əдістемелік құрал); 2022 жылы «Білімі бұзылған балаларда математикалық сауаттылықты қалыптастыру тəсілдері» əдістемелік əзірлеме бойынша марапатталды.