Мақсаты: Балалардың жемістер туралы білімдерін кеңейту. Өздеріне таныс әдеби шығармаларды сахналауға, тақпақтарды жатқа айтуға үйрету. Қағазды ұмаждау арқылы жүзімді жасай алуға, алма суретін сала білуге, тегіс бояуға дағдыландыру. Тілін,зейінін, есте сақтау,шығармашылық қабілеттерін,қол моторикасын дамыту.

Табиғатты суюге, еңбексүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: жемістердің костюмдері,бақ көрінісі,суреттер

Билингвальдық компонент:алма-яблоко

алмұрт-груша

анар-гранат

шие-вишня

жүзім-виноград

Әдіс-тәсілі: Әңгімелесу, саяхат, сахналау, ойын, сұрақ-жауап.

Іс-әрекет

кезеңдері

  Тәрбиешінің қызметі        Балалар қызметі
Мотивация-

лық –

қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру-

шы-ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексиялық-

түзетушілік

Қайырлы күн досым!

Қайырлы күн болсын!

Бүгінгі күн міне

Қуанышқа толсын!

Сәлеметсіздерме, қонақтар!

Ізгі ниеттерімізді билдіреміз.

 

Жұмбақ жасыру.

Бұлттар төніп,жерге төгіліп,

Дымқыл тұман басады.

Шөп сарғайып,өңі тайып,

Дала сұрі қашады.

Ойнай алмай,денең мұздап тоңады

Айтыңдаршы  бөбектерім

Бұл қай кезде болады?

Күз айларын атаңдаршы.

Күз туралы тақпақтар білесіңдерме?

 

 

 

 

 

 

 

Қандай жемістер піседі?

Жемістер қай жерде піседі?Баққа саяхатқа барғыларың келема?

Ән айтып саяхатқа барады.

Бақта қандай ағаштар өсіп тұр?

Келіңдер «Жеміс бағында»

әңгімесін есімізге  түсірейікші.

1.Дәулет қай жерге қонаққа барды?

2.Атасы оны қайда алып барды?

3.Бақта қандай ағаштар өседі екен?

4.Атасы не үшін Дәулетті «кішкентай бағбаным» деді?

5.Ағаштарға  қарап  күтіп-баптайтын адамды кім  дейміз?

Ал енді ролдерге  бөліп, «Жеміс бағында»әңгімесіні  сахналаймыз.

Әңгімені сахналау.

Еңбек туралы мақал-мәтелдер білесіңдерме?

«Жемістер» биі.

 

Жемістер орыс тілінде қалай болады?

Алма-яблоко

Алмұрт-груша

Шие-вишня

Анар-гранат

Жүзім-виноград

Орыс тілінде тақпақтар білесіңдерме?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті.

Тербеледі ағаштар

Алдымнан жел соғады.

Кіп-кішкентай балалар

Үлкен болып өседі.

Ән айтып балабақшаға оралады.

1-топ Жемістер жапсырады

2-топ Алма суретін салады.

Дидактикалық ойын «Не артық?»

 

Жемістерден не жасауға болады?

 

Жемістердің қандай пайдасы бар?

 

 

«Жеміс шырыны» қонаққа келеді.

Жемістердің бәрінде,

Денсаулыққа пайдалы.

Бұны жатқа біліңдер,

Оларды жақсы көріңдер.

Балаларға сыйлық береді.

Келген қонақтармен қоштасу.

Балаларды мадақтау.

Балалар келген қонақтармен амандасады.

 

 

Ашық болсын күніміз!

Биік болсын тауымыз!

Тату болсын халықтар,

Аман болсын балалар!

 

 

 

 

 

 

Күз мезгілінде.

Қыркүйек,қазан,қараша

Алтын,сары, қызыл, көк,

Алуан-алуан жапырақ

Күзгі бақта күлімдеп

Көз тартады атырап.

Берекесін сыйлауға

Өлкемізге күз келді.

Жемістерін сыйлауға

Шақырады біздерді.

Алма,шабдалы,алмұрт,т.б

Бауда піседі.

Әрине.

Саяхатқа барады.

Алмұрт,алма,т.б

Сұрақтарға жауап береді.

 

Ауылға барады.

Бауға алып барады.

Алмұрт,алма,шие,т.б.

Атасының жұмыстарына көмектесті.

 

Бағбан.

Әңгімені сахналайды.

 

 

Еңбек ер атандырады.

Енбектің наны тәтті

Жалқаудың жаны тәтті.

Балалар билейді.

 

 

 

 

 

 

Крепкое,хрустящее

Чудо настоящее

Желтое и красное

Кожица атласное

Яблоко румяное

Детям всем желанное.

Прекрасен наш осенний сад

В нем слива ,есть виноград

На ветках как игрушки

И яблоки, и груши.

Қимыл-қозғалыс  жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

Жемістер арасынан не артық екенін табады.

Тосап,компот,шырын жасауға болады.

Жемістердің құрамында дәрумендер өте көп.Олар

адам үшін өте пайдалы.

 

 

 

Берекелі бақ-дәулет,

Арта түссін тойланып.

Сау болайық бәріміз,

Келгенше күз айналып.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Әңгіменің мазмұнын, жемістердің пайдасын.

Игереді: Рөлге еніп ойнауды, сұрақтарға жауап беруді.

Меңгереді:Әңгімені сахналайды, алма суретін салады.

Мутанова Насиба