ҚҰРМЕТТІ ПЕДАГОГ! 

Егер Сіз курстың өзекті тақырыптарын (семинар, тренинг) әзірлеуде Сіздің қажеттіліктеріңіз бен тілектеріңізді анықтауға көмектесетін сауалнаманы толтыруға бірнеше минут бөлсеңіз, ризашылық білдіреміз. 

 

 Осыған байланысты төмендегі сұрақтарға жауап беруіңізді сұраймыз:

 

  • Біліктілікті арттыру курстарын өтуді қалайсыз ба?_____________ 

Тыңдаушының Т. А. Ә. __________________________________________

Жасы____ 

қала ________________ аудан _______________________ 

облыс _____________________жұмыс орны_________________

Пед.еңбек өтілі ________ 

Санаты ________
          Лауазымы _________________ осы лауазымдағы жұмыс өтілі  ________

Біліктілікті арттырудың соңғы курстарынан өткен жылы ________

________________________________________________________________

 

  1. Сіздің ұйымыңыз туралы ақпарат: 

 

Ұйымның атауы: 
Телефон: 
Эл. почта:

 

Сіздің ойыңызша, семинарлар (тренингтер) тұрғылықты жері бойынша немесе онлайн өткізген жөн бе? 

 

Сауалнама: ???????????электрондық поштаға жіберілуі керек.

Сауалнамаға қатысқаныңыз үшін алғыс білдіреміз және одан әрі жемісті ынтымақтастыққа үміттенеміз!

 

БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ КУРСТАРЫНЫҢ ТЫҢДАУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН САУАЛНАМА 

 

  1. Біліктілікті арттыру курстарынан өтудің негізгі мақсаты:

□ біліктілік санатын арттыру;

□ үздіксіз біліктілікті арттыру қажеттілігі; 

□ заманауи технологияларды, оқыту және тәрбиелеу әдістерін меңгеруге ұмтылу;

□ сертификат алу;

□ өзін-өзі дамыту.

 

  1. Кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін Сіздің көзқарасыңыз бойынша курстарда оқытудың қандай түрлері мен әдістері неғұрлым тиімді:

□  дәрістер;

□ шеберлік сыныптары;

□ тренингтер, семинарлар;

□ топтық жұмыс; 

□ пікірталастар, дөңгелек үстелдер; 

□ жобаны қорғау;

□ жеке жұмыс; 

□ барлық айтылғандар.

  1. Кеңес алу қажеттілігі:

□ білім беру процесін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету; 

□ жоспарлау;

□ педагогикалық талдау мәселелері;

□ психологиялық-педагогикалық бағыттар; 

□ әдістемелік, ғылыми-зерттеу жұмысы; 

□ тәрбие жұмысы;

□ ұйымдастырушылық; 

□ басқарушылық (ББҰ басшыларына арналған);

□ басқалары да бағыттары бойынша бар ма?

  1. Кәсіби қиындықтар:

□ инновациялық, зерттеу қызметінің әдістемесін білуде және оны тәрбиенің тиімді процесін ұйымдастыру үшін пайдалану;

□ әртүрлі субъектілермен коммуникативтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыру;

□ өз бетінше білім алуды қоса алғанда, үздіксіз кәсіптік педагогикалық білім беру жағдайында кездесе ме?

  1. Сізге ең бастысы қандай көмек қажет? 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Білім берудің инновациялық тәсілдері туралы ақпаратты Сіз қандай көздерден аласыз? 

□ біліктілікті арттыру курстары;

□ ғылыми-әдістемелік басылымдар; 

□ ұйымның ғылыми-әдістемелік қызметі;

□ интернет ресурстар, желілік қауымдастық;

□ семинарлар, конференциялар, оның ішінде oнлайн;

□ басқа көздер.

 

  1. Компьютерде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру деңгейіңізді келесі көрсеткіштер бойынша (2 – жоғары, 1 – орташа, 0–төмен) бағалаңыз:

□ Word мәтіндік редакторымен жұмыс істеу ____ 

□ Excel кестелік процессорымен жұмыс істеу ____ 

□ PowerPoint бағдарламасында презентациялар жасай аламын ____ 

□ Интернетте жұмыс істеймін (e-mail, желілік қауымдастық және т. б.)_____

  1. Біліктілікті арттыру курстарынан Сіз не күтесіз?:         _________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

  1. Біліктілікті арттыру курстарын қандай тақырыпта өткіңіз келеді?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Толтырылған уақыты__________

                                                                Қолы_______________