Биология | Мұғалім:Тусупова М. | Сынып: 7б | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | Жаңа сабақты түсіндіру,топтық жұмысқа бейімдеу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Көрнекілігі | Биология оқулығының әдістемесі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу | Түрлі балықтар арқылы топтарға бөлу
1. «Шортан» 2. «Сауытбалық» 3. Сазан» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Балалар, бүгін біз бірінші рет шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!
Қол алысып, қәне, біз «Әр елдің амандасу түрлерін» бірге жасайық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылықты ояту |
«Фижбоун» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану | Шеміршекті балықтар (Chondrichthyes) — омыртқалылар класы. Қазба қалдықтары девонның орта шенінен белгілі. 2 класс тармағы: тақтажелбезектілер (Elasmobranchіі) және бүтінбастылар (Holocephalі)
«Т» кестесі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау | «Сен маған, мен саған» ойыны арқылы сұрақ-жауап
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бекіту | Сәкестендіру
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлекция | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазады |