Ұстаздық жолын таңдауға ықпал еткен алғашқы ұстазы Тимофеева Нина Трофимовнаны əлі күнге дейін жылы ықыласпен еске алады. Мейірімділікті, шеберлікті, икемділікті, білімділікті қажет ететін мамандық – ұстаздық. Мектеп өмірінде мұғалім – негізгі тұлға. Ол тек балаларды оқытумен шектелмей, оларға тəрбие береді. Мұғалім белгілі бір сыныпта оқушының оқу-тəрбие жұмысын ұйымдастырушысы əрі ұстазы, ақылшысы болып саналады. Сондықтан да ол қиын əрі жауапты іс.

Морозова Светлана Анатольевна 1973 жылы Алматы облысында дүниеге келді. Балалық шағы ерекше уақыт болған дейді. Есінде ерекше қалғаны «Орленок» лагерінде болған оқиға. «Лагерьде Морзе əліппесін зерттедік, нағыз шекара бекетіне бардық. Жалпы, көптеген қызықты істер болды» – деп бөлісті.

1980-1990 жылдары Тургенев атындағы орта мектебінде оқып, алтын медальмен аяқтады. 1990 жылы Қазақ политехникалық институтына оқуға түсті. Бірақ бір жылдан кейін құжаттарды алып кетті, себебі бұл өмір бойы жасағысы келетін нəрсе емес екенін түсінді. Тағы бір жылы өзінің не қалайтынын іздеумен өтті. 1997 жылы Қазақ мемлекеттік əлем тілдері университетіне неміс тілі факультетіне оқуға түсті. Үшінші курстан кейін отбасылық жағдай бойынша сырттай бөлімге ауысып, еңбек жолын туған мектебінде неміс тілі мұғалімі болып бастады. 2005 жылы Абай атындағы Қазақ педагогикалық университетінде «орыс тілі мен əдебиеті» мамандығын тəмамдады. Светлана Анатольевна адамдардың уақытын қадірлейтін жауапкершілігі мол ұстаз.

«Жас кезімде «Леди Ди» жəне «Халық ханшайымы» деген атпен белгілі Диана ханшайым өзінің қайырымдылық қызметімен, еңбекқорлық жəне шынайылығымен əлем бойынша миллиондаған оқырманның жүрегін жаулап алуымен мені қызықтырды» – дейді. 2015 жылы педагог кадрлардың біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары шеңберінде бірінші деңгейдегі бағдарлама бойынша мұғалімдерді оқыту курсын бітірді. Курсты аяқтағаннан кейін ұстаздың педагогикалық тəжірибесі түбегейлі өзгерді. Сабақтарда логика мен тұлғалық-психологиялық көзқарас тұрғысынан негізделген пайымдаулар мен шешімдер шығару үшін оқу мəселелерін шешудің тəсілдерін саналы түрде əртараптандыруға мүмкіндік беретін сыни ойлауды дамыту технологиясын қолдана бастады. Бұл технология оқушыларға жаңа сұрақтар қоюға, əртүрлі əдістерді ұсынуға, шешім қабылдау қабілетін қалыптастыруға көмектеседі. Нəтижесінде оқушылар өздерінің субъективті тəжірибелерін сыни тұрғыдан түсінеді, олардың қателігі неде, оның себебі неде екенін білуге үйретеді.

Морозова Светлана Анатольевнаның ойынша «Мұғалімнің рөлі – оқушыға есіктерді ашуды үйрету», яғни шаралар мен əдістер жүйесі арқылы оқушылардың оқуға деген саналы көзқарасына қол жеткізу, оқушылардың интеллектуалды жəне тəуелсіз оқу іс- əрекетін қалыптастыру. Мұғалімде болу керек басты қасиеті – балаларға деген сүйіспеншілік, онсыз мектепте ештеңе жоқ. Өкінішке орай, барлық адамдарда балаларды шын жүректен сүю қабілеті табыла бермейді. Екіншіден, жетілдіруге ұмтылу. Мұғалім балалардың қызығушылығын үнемі жетілдіруі қажет. Үшіншіден, тəртіп пен жауапкершілік – бұл кез-келген мұғалімнің еңбегінің тізімінде болуы керек екі компонент. Ол өзінің іс-əрекеттері туралы есеп беруі тиіс.

Ұстаздың ең сүйікті кітаптарына тоқталсақ:

  1. М. Булгаковтың «Мастер жəне Маргарита» туындысы. Романда көтерілген мəселелер қоғам үшін қашан да өзекті болады. М. Булгаков біздің əлемдегі жақсылық пен жамандықтың екіұштылығы, махаббаттың мəні мен мақсаты, көптеген əлеуметтік мəселелер туралы ойлады. «Мастер мен Маргарита» романы нақты жауап бермейді, бірақ сізді көп нəрсеге назар аударуға, ойлануға жəне көптеген сұрақтарға жауап іздеуге мəжбүр етеді, өйткені əрқайсымыз əлемді жақсылық пен жамандыққа бөлуге болмайтынын білеміз, ал шынайы махаббат өмірде көп нəрсені жеңе алады.
  2. Эрих Мария Ремарк «Салтанатты арка», бұл ұстаздың ең жақсы көретін кітаптарының бірі. Кітапта адам табиғаты туралы көп айтылады. Шынайы өмір сүру, кеудеге толы тыныс алу жəне іс-əрекеттер жасау, əр сəтті бағалау, өмірден лəззат алу.
  3. Маргарет Митчелл «Унесенные ветром», бұл кітапты қайта-қайта оқимын. Қиын өмірлік жағдайларда күш аламын жəне əрқашан қиын өмірлік сұрақтарға жауап табамын. Бұл кітап даналыққа, шыдамдылыққа, жаңашылдыққа, төзімділікке үйретеді.

Мұғалімнің жетістіктеріне тоқталсақ: «Заманауи білім беру технологиялары оқыту сапасының факторларының бірі ретінде» педагогикалық кеңесі; 2017 жылы «Білім беру көшбасшысы» төсбелгісі; 2019 жылы VI республикалық мұғалімдер байқауында Qazsaq ұйымдастырған «Үздік ұстаз» төсбелгісі; 2017 жылы 11-сынып оқушыларына арналған «Орыс тілінің практикалық стилистикасы» қолданбалы курсының авторлық бағдарламасы; 2020 жылы «Мəтінді кешенді талдау» авторлық бағдарламасы; «Заманауи педагогикалық технологиялар жəне цифрлық құралдар» тақырыбындағы вебинар сериясына қатысқаны үшін сертификат (Мəскеу қ.); Спикер рөліне қатысқаны жəне «Қазіргі мектепте белсенді оқыту стратегияларын пайдалану» халықаралық ғылыми- практикалық семинары барысында жұмыс тəжірибесін таратқаны үшін сертификат; «Білім беру жүйесіне қазіргі заманғы сын-тегеуріндердегі Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беруі»; «Кəсіптік білім берудің дуальды жүйесі» жəне «Білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар» халықаралық ғылыми-практикалық онлайн- конференциясына қатысқаны үшін сертификат; «Орыс тілі сабақтарында сыни ойлауды дамыту» жəне «Мектеп жəне ғылыми грамматика туралы» вебинарға қатысқаны үшін сертификат; Lesson study технологиясы бойынша «Іс-əрекеттегі сабақты зерттеу» республикалық олимпиадасы I дəрежелі диплом; Халықаралық ғылым, экология, инженерия жəне педагогика академиясының алғыс хат;«Орыс тілі мен əдебиеті бойынша Daryn республикалық олимпиадасы» II дəрежелі диплом; «Орыс тілі жəне əдебиеті пəндері бойынша пəндік білім мен құзыреттілікті дамыту» курстарын аяқтағаны туралы сертификат; «НЗМ» ДББҰ ПШО «Мектепте сабақты зерттеу процесін ұйымдастыру» тақырыбында өткізген вебинарға қатысқаны үшін сертификат; «НЗМ» ДББҰ ПШО «Оқу міндеттерін шешу үшін акт қолдану»тақырыбында өткізген вебинарға қатысқаны үшін сертификат; Азия жəне Австралия елдерінің орыс тілі мұғалімдерінің форумына қатысқаны үшін сертификат; «Педагогтың кəсіби стандарты: педагог қызметкерлердің кəсіби құзыреттілігіне қойылатын жаңа талаптар» халықаралық тамыз педагогикалық онлайн-конференциясына қатысқаны үшін сертификат; «Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін дамыту» біліктілікті арттыру курсынан өткені үшін сертификат; АО академиясы ұйымдастырған «Балаларды қалай сүю керек» Х Халықаралық педагогикалық оқуларына қатысқаны үшін сертификат; «Білім берудегі жасанды интеллект» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясына қатысқаны үшін сертификат; Қазақстанның Педагогика Ғылымдары Академиясының «Үздік ұстаз» XI тəуелсіз байқауының жеңімпазы сертификаты жəне куəлігі; орыс тілінен «Педстарт» республикалық қашықтық олимпиадасы II дəрежелі диплом; «Рухани жаңғыру-заманауи білімбер үрдісінің сындарлы бағдаты» атты облыстық ғылыми-практикалық онлайн конференцияға қатысқаны үшін сертификат; «Ұлт мақтанышы Д.А.Қонаев мұрасы жоқ ұлттық құндылықты ұлықтау-рухани жаңғыру кепілі» республикалық ғылыми- практикалық онлайн конференциясына қатысқаны үшін сертификат; «Пəн білгірі: орыс тілі» республикалық ағарту олимпиадасы I дəрежелі диплом; ust.kz орыс тілінен блиц- турнир I дəрежелі диплом; ust.kz орыс тілінен халықаралық олимпиада II дəрежелі диплом; Qaztest.kz орыс тілінен республикалық олимпиада II дəрежелі диплом; оқушыларды республикалық «Өлмес жады» ағарту байқауына дайындағаны үшін алғыс хат; Қазақстан Республикасында «Өмір бойы білім беру» халықаралық ғылыми- практикалық онлайн-конференциясына қатысқаны үшін сертификат; Өзбекстан Республикасындағы «Русистиканың ғылыми-əдістемелік векторы» халықаралық жобасына қатысқаны үшін сертификат; «Құндылықтарға негізделген оқыту жəне тəрбиелеу» орыс тілі мен əдебиеті мұғалімдерінің республикалық семинарына қатысқаны үшін сертификат; «Қашықтықтан оқыту негіздері» курстарын аяқтағаны туралы Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясынан сертификат; «Білім беру мазмұнын жаңарту жəне критериалды бағалау жүйесі» курстарын аяқтағаны туралы Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясынан сертификат; «Рухани жаңғыру- заманауи білім беру үрдісінің сындарлы бағыты» атты облыстық ғылыми-практикалық онлайн конференция материалдарының жинағы; mektepzhurnal.kz сайтта баяндаманы жариялау туралы куəлік тағы да басқа марапаттарға ие болған.

«Мектептің жаны – мұғалім. Ұстаз қандай болса, мектеп те сондай болады. Яғни, мұғалім білімді болса, сол мектептен балалар көп білім алады. Сондықтан мектепке білімді, методикадан хабардар, балаларды оқыта білетін мұғалім керек. Ол мұғалім ізденуші, технолог, шығармашылық жұмыс жасайтын жаңашыл болуы керек» – дейді Светлана Анатольевна.